Veckan som gått...

I helgen blev det full rulle... som vanligt då med andra ord. Först kurs.. Ja för er som inte vet, En kurs inom järnväg, för att jag ska utbilda mig ännu mera och bli ännu mer eftertraktad i branschen vilket jag iof redan är, med tanke på min Sisä-behörighet. Nåväl fredagar betyder halvdagar så kursen slutade redan vid lunch. Snabbt in till stan o käka kinamat med Christopher som var ledig den dan. Sen inom sytemet och in i stan lite. Vi hamnade på Kicks o skulle köpa smink och där var minsann Elaine o Andreas också. Sedan snabbt hem och förbereda för att möte jag hade med en reklamkund. Vi fixade snabbt o lätt ihopa en halvsidesannons som går itryck imorgon i nån stor turistbroschyr. Efter två timmar möte, 4 red-bull och en check på 3400 för senaste reklamjobbet, var det dags att vila lite. Kvällen bjöd på fest. Först dök Johanna upp. sedan Malin o Sandra. Sedan Marielle, Jessica o Emma. Hmmm.. ensam med 6 tjejer! Kan inte sluta bra... Blev vidare in till stan o där var Per o Lilleman. Folket delade lite på sig. JAg o Helena tänkte se Fredan den 13e men blev avbrutna :P Ner till stan o gick med Sandra hem hit... sen stan igen... haha... o slutligen morris... grymt med folk o kul... Körde hem sandra på morgonen vid 8 tiden om jag minns rätt... jag kan säga att jag kände mig som en robot då... efter att varit i "nowhere" dvs. långt långt ute på landet blev det ner till Marieholm, som iof. oxå ligger ute i ödemarken :P Repa med bandet hela dan och vi åkte även in till Eslöv och köpte Tross och ljuskontroll. Vidare till Malmö, hämta upp freddi. Hem hit... kolla på film och blev tvingad att se schlagerfestivalen. blääää.... sedan tänkte jag att det skulle bli en stilsam kväll.. men ack så fel. Christopher ringde o var pigg så jag drog ner till stan först o hämta upp tre tjejer... o sen chrille.... sen blev det diverse pinsamma och icke pinsamma händelser.... Ja det var i stort sett helgen. söndagen innebar såklart vila.... I veckan har jag träffat lite annat schysst folk. I Onsdags kväll blev det väla  o chill på donken med lotten. O nu idag har jag varit hos markus och nu senast hos jennie.
   Förresten mitt simkort är SÖNDER :S elelr ja... det är typ glapp så det fungerar ibland o ibland inte.. ska få ett nytt lovade TRE.. när nu det kommer.... Helg imorgon.... fest o träffa skönt folk.... Var o När o med Vilka återstår att se... en sak som är säker är att jag inte kommer va nykter...

viLL hA SOL NU!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback