Ny vecka...

Denna helgen har varit minst sagt fullbokad. Slutade 20.00 i stockholm i fredags, men tro icke att det hindrade Martin från att 4,5 timme senare vara ute i Ängelholms nattliv. Blev först en runda i stan sedan Bahnhof med Sex-tema.
Sedan in i stan igen. Sedan köpte jag o lillis pasta hos kebabmannen. Innan det blev hemgång.. tyvärr sov Marielle så¨det blev ingen efterfest hos henne =P På Lördagen gick jag upp tidigt för att lämna tvätt hos föräldrarna och sedan blev det bilen ner till Marieholm för att repa med bandet. Efter det så träffade jag Freddi =P för första gången... Blev pizza o film...  Sedan köra hem o träffa en kompis en snabbis.... På kvällen blev det utgång med grabbsen and girlsen... O förfest hos mig.. blev alldeles lagom... Om kvällen gav nattbesök låter jag vara osagt :P

Lite random pics från helgen....









Kommentarer
Postat av: Bloggare

Kul att du är tillbaka - långt uppehåll va !

Simma lugnt !

2009-02-25 @ 16:56:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback