Sån är jag

Varje månad skänker jag lite pengar åt välgörande ändamål. Jag anser mig lyckligt lottad som fått växa upp frisk och alltid haft någonstans att bo samt mat till hands. I dagsläget saknar 1 miljard människor mat för dagen. Av världens totalt 6.8 miljarder människor ungefär. Om jag kan bidra på ett litet hörn gör det att jag om än kan sova något tryggare. Att jag dessutom ibland själv kan unna mig lite lyx har jag börjat acceptera, då jag vet att jag själv bidrar till andras välmående.



Kommentarer
Postat av: Världsmedborgare

Det hedrar dig - du växer som människa

i mina ögon !

2009-04-28 @ 20:44:18
Postat av: Världsmedborgaren

Det hedrar dig - du kommer att växa som människa !

2009-04-28 @ 20:46:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback